خبرهای داغ:
آیت‌الله رئیسی در شورای اداری خراسان جنوبی:

دادگاه اقتصادی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود/ "ما می‌توانیم" می‌تواند بن‌بست‌ها را بشکند

رئیس قوه قضائیه گفت: "ما می‌توانیم" به عنوان یک شعار در همه عرصه‌ها می تواند بن بست ها را بشکند و گره ها را بازکند.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۷۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی گفت: باعث افتخار است در جمع مردم پرافتخار و مسئولان استان خراسان جنوبی باشم.

وی گفت: در خراسان‌جنوبی از نکات محوری سرمایه بزرگ دین مداری مردم این استان است و اینکه در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد و علی رغم مرز مشترک با افغانستان از شورای تامین استان، شهرستان و بسیح  تقدیر می‌کنم.

رئیس قوه قضائیه افزود: نباید از نظر دور داشت نقش مردم یک نقش عمیق است؛ سنی و شیعه نسبت به دین، اخلاق اسلامی وفرهنگ دینی توجه دارند.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: توجه به سرمایه عظیم معنویت، فرهنگ دینی و اخلاق اجتماعی به عنوان سرمایه عظیم باید از آن صیانت شود و همه مسئولان امور فرهنگی، دانشگاه و دستگاه های فرهنگ در این زمینه وظیفه دارند رصد و پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا این سرمایه برای خراسان‌جنوبی حفظ شود.

وی ادامه داد: خراسان‌جنوبی توسعه یافته است و یکی از بسترهای مهم دین‌مداری، حضور و مشارکت مردم است که توسعه یافتگی در گرو این مهم است.

رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید براین‌که کارنامه توسعه یافتگی در حوزه‌های مختلف در گرو انسجام مردم و مسئولان است، افزود: در استان اقدامات خوب و شایسته ای با وجود انسجام و وحدت با محوریت نماینده رهبر انقلاب در استان صورت گرفته است که اگر این زمان صرف مشاجرات شود، در استان از این کارنامه برخوردار نخواهیم بود.

آیت الله رئیسی یادآورشد: فعالیت مسئولان و مسائل خراسان جنوبی را رصد می‌کنم و پویایی در استاندار و مسئوالان است که همه اقدامات تبدیل به کار و اقدام می شود.

وی اضافه کرد: در بستر گام دوم رمز گشایش در کشور این است که همه مشکلات به دست همه مدیران قابل حل است و مشکل حل نشدنی نداریم. 

ما می توانیم می تواند بن بست ها را بشکند

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: هر آنچه که مشکل تلقی می شود و دغدغه ای که مردم دارند؛ تمام این گره ها می تواند به دست دیران و فرهیختگان حل شود و "ما می توانیم" به عنوان یک شعار در همه عرصه ها می تواند بن بست ها را بشکند.

آیت الله رئیسی گفت: سرداران ما در ارتش، سپاه، نیروهای مسلح و جهادسازندگی با وجود اینکه ابزار و سلاح نداشتند، کارهایی را انجام دادند و گره‌هایی را باز کردند ما در شرایط ممتازی در منطقه در کنار تجهیزات و ایمان داریم به عنوان یک کشور مقتدر در جهان تلقی می‌شویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با همه اقشار، مسئولان و مردم همیشه نهادی انقلابی می خواهند و باید در همه عرصه های حدمتی خود سعی کنیم انقلابی باشیم.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: آمار توسعه یافتگی نشان می دهد این استان زمینه جذب دارد و اگر اعتبارات به خوبی برسد می تواند گره ها را باز کند یقین داریم اگر کار، تلاش و حرکت جهادی شود خداوند برکات خود را نازل می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار