خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برای خدا کار کردن شهید «همدانی» را حبیب مردم همدان کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سردار «همدانی» ترجمان حکمت معروف نهج البلاغه «مَنْ أَصْلَحَ مَا بَيْنَهُ وَ بَيْنَ اللَّهِ ...» است، گفت: برای خدا کار کردن شهید «همدانی» را حبیب مردم همدان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

برای خدا کار کردن شهید «همدانی» را حبیب مردم همدان کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب اله شعبانی‌موثقی در مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار «همدانی» در گلزار شهدای همدان با بیان اینکه سردار شهید «همدانی» به معنای واقعی کلمه حبیب بود، اظهار داشت: شهید «همدانی» شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا در دل اولیای الله و مومنین جا دارند.

وی با بیان اینکه رمز ورود به دل‌ها در قرآن کریم آمده است، افزود: کسی که تقوای الهی را رعایت کند و رابطه خود را با پروردگار عالم در خلوت‌ها اصلاح کند خدا محبت او را در دل مردم قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر می‌بینیم شهدای عزیز ما محبوب مردم هستند و مردم قدردان آنان هستند در خلوت خود اخلاص داشته‌اند، گفت: یکی از ویژگی‌های شهدا و سردار «همدانی» اخلاص بود.

وی با بیان اینکه وقتی یک انسان تمام توجه و اندیشه خود را برای این قرار می‌دهد که به مردم خالصانه خدمت کند، اخلاص پیدا می‌کند، ابراز داشت: سردار «همدانی» از سال ۵۹ در دفاع مقدس و در لشکر محمد رسول الله(ص) و بعد از دفاع مقدس در عرصه سازندگی برای خدا وارد می‌شود که برای خدا کار کردن شهید «همدانی» را حبیب مردم همدان کرد.

شعبانی با بیان اینکه این مرد بزرگ و همه شهدا چشمه جاری در جامعه امروز بشر هستند که جان‌های تشنه را سیراب می‌کنند، گفت: سردار «همدانی» ترجمان حکمت معروف نهج البلاغه «مَنْ أَصْلَحَ مَا بَيْنَهُ وَ بَيْنَ اللَّهِ ...» است.

وی با بیان اینکه وقتی مسیر و سن شهدا را می‌بینید نشان دهنده جریان مستمر ایثار و شهادت در انقلاب است، عنوان کرد: این جریان مستمر خود را خرج آب، خاک و وطن کرده و در دفاع از ناموس این کشور کوتاه نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کسی که از ناموس این آب و خاک دفاع می‌کند همین‌هایی هستند که در سوریه جان خود را فدا می‌کنند، گفت: همسر و فرزند خود را رها کردند و برای دفاع از این خاک رفتند و در دفاع از اعتقاد خود تلاش و امنیت را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه ما در پر خطرترین نقطه دنیای قرار گرفته‌ایم، خاورمیانه‌ای که اطراف آن خطرهای فراوانی وجود دارد اگر در کشور احساس امنیت داریم باید قدردان امنیت باشیم، گفت: این امنیت به سادگی به دست نیامده و خون دل‌ها خورده شده، امیدواریم مردم قدردان باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات