بازدید تخصصی فرمانده و اعضای شورای حوزه زینبیه از پایگاه‌های ام ابی‌ها و مهدیه

فلاحتی: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود افراد میتوانید تمامی برنامه‌های ابلاغی، نشست‌ها، کلاس‌های آموزشی را برگزار کنید.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۱۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: فرمانده حوزه زینبیه ناحیه مرکزی به همراه اعضای شورا این حوزه از دو پایگاه ام ابی‌ها و مهدیه روستای شحنه بازدید کرد. 
"فلاحتی" فرمانده حوزه زینبیه در این بازدید گفت: ما باید روش زندگی کردن با کرونا را بیاموزیم تا بتوانیم کارهاو فعالیت‌های روزانه را به نحو احسنت انجام دهیم.
وی ادامه داد: فعالیت‌های پایگاه‌ها بعد از کرونا کمتر شده و باید این را در نظر گرفت که بسیج همواره باید در کنار مردم و در خدمت خودمت باشد به همین دلیل فرمانده پایگاه به همراه اعضای شورا پایگاه باید برسی کنند که در محله چه مشکلاتی را میتوانند برطرف یا کمتر کنند.
"فلاحتی" در ادامه گفت:: مثلا الان که دانش آموزان به مدرسه نمیروند و آموزش مجازی شده شاید خیلی از خانواده‌ها مشکل آموزش دادن به فرزندان خود را دارند و ما میتوانیم در پایگاه‌ها کلاس‌های کمک آموزشی برگزار کنیم .
وی تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود افراد می توانید تمامی برنامه‌های ابلاغی، نشست‌ها، کلاس‌های آموزشی را برگزار کنید.
در پایان هر کدام از اعضا شورا حوزه از فعالیت‌های رده خود در پایگاه‌ها بازدید و نظارت داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار