در سفر یک‌روزه به ابرکوه

اولویت‌های بخش بهمن با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری شد

با حضور نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه توسعه، روند پیشرفت مصوبات جلسه قبل با گزارش مسئولین مربوطه پیگیری شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۲۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، جلسه کارگروه توسعه بخش بهمن در محل بخشداری با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان، برگزار شد.
محمدرضا صباغیان در این جلسه با اشاره به خام بودن برخی موارد کارگروه توسعه گفت: در بعضی از موارد نیاز به دستور از وزرا داریم که همراهی و همکاری افراد و دستگاه‌ها بسیار کارگشا خواهد بود و در این راستا شروع کار بسیار مهم است و باید با برنامه پیش برویم.
صباغیان افزود: مسئولین و افراد کار و پروژه‌های مورد نیاز بخش را شروع کنند و پیگیری نمایند تا کار از طریق استان و یا با پیگیری نماینده و با حضور مسئولین از وزرا انجام شود.
در این جلسه مصوبات جلسه قبلی کارگروه توسعه بخش توسط بخشدار بهمن بازگو شد و مسئولین مربوطه روند پیگیری و انجام کار را شرح دادند.
احداث جاده مواصلاتی صفاشهر-اسفندآباد، تعریض جاده هارونی-چاهگیر، احداث کمربندی بخش بهمن به طول ۱۲ کیلومتر، احداث کنارگذر مهردشت به طول ۴ کیلومتر، ایجاد یک واحد بزرگ پرورش دام و احداث یک واحد فرآوری محصولات کشاورزی توسط فرد خیر، ایجاد مرکز آموزش عالی، احداث مجتمع گلخانه‌ای بخش و احداث خانه‌های بهداشت از جمله مصوبات جلسه قبلی بود که روند پیشرفت کار این امور از مسئولین مربوطه اخذ شد.
در ادامه طرح اقدام ملی مسکن به عنوان مصوبه جدید این کارگروه مطرح شد که نماینده مردم خواستار حل مشکل واگذاری زمین این طرح شد.
گفتنی است در این جلسه حجت‌الاسلام علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، محمدکاظمی نسب فرماندار ابرکوه، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن، شهردار و شورای شهر مهردشت و برخی مسئولین، جلسه کارگروه توسعه بخش بهمن در محل بخشداری تشکیل شد.
ارسال نظرات