مسوول گروه جهادی شهدای تلزالی یاسوج از توزیع ۱۰۰ بسته لوازم تحریر تحت عنوان طرح مشق احسان ۳ با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۰۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مصطفی گلستانی فر، به همکاری های این گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در بحث توزیع بسته های پروتئینی ومعیشتی در سال ۱۳۹۹ اشاره داشت و گفت: گروه جهادی شهدای تلزالی یاسوج زیر نظر پایگاه بسیج شهدای تلزالی، مسجد سید الشهداء یاسوج توانست با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وخیرین بیش از ۲۰۰ بسته پروتئینی و معیشتی را نیز با همکاری خوب برادر بسیجی ابوذر ثناعی،نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بین خانواده های نیازمند توزیع نماید.
وی در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به خانواده های نیازمند در کنار سپاه، بسیج ، سایر دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی و هیات های مذهبی توانسته اقدامات خوبی را با مشارکت گروه های جهادی بسیج و... در استان داشته باشد.
گلستانی فر  به اقدام ابتکاری فرمانده پایگاه بسیج شهدای تل زالی یاسوج در راه اندازی قرارگاه جهادی شهدای تلزالی اشاره داشت و گفت: امید جمالفرد،فرمانده پایگاه بسیج شهدای تلزالی همزمان با میلاد امام علی (ع) در سال ۱۳۹۸ با راه اندازی قرارگاه جهادی شهدای تلزالی توانست ظرفیت های خوبی را در این پایگاه بسیج برای کمک به فقراء، نیازمندان و مبارزه با کرونا و برنامه های فرهنگی در شرایط کرونا فعال نماید.

مسوول گروه جهادی شهدای تل زالی یاسوج گفت: قرارگاه جهادی شهدای تلزالی متشکل از خیرین جهادگری است که به مناسبت های مختلف کمک های مادی و معنوی خود را جهت کمک به خانواده های نیازمند و برنامه های فرهنگی در سطح مرکز استان جمع آوری و هزینه می کنند.

گلستانی فر به هم افزایی گروه های جهادی استان در پشتیبانی از هم در برنامه های مختلف و استفاده از روش های اثر گذار جهت جمع آوری کمک های خیرین و توزیع بین نیازمندان  اشاره کرد و گفت: مسوولین دستگاه های اجرایی به گروه های جهادی اعتماد و زمینه مشارکت هر چه بیشتر این گروه های جهادی را جهت پیش برد برنامه ها داشته باشند.
وی در پایان از تلاش بسیج سازندگی استان به خاطر صدور مجوز های گروه های جهادی و فراهم آوردن زمینه همکاری گروه ها با دستگاه های متولی در جهت کمک به نیازمندان و پشتیبانی تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات