فرمانده سپاه رامسر:

دشمن می‌خواهد تنها راه حل مشکلات کشور را سازش و تسلیم نشان بدهد

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد:دشمن می خواهد تنها راه حل مشکلات کشور را سازش و تسلیم نشان بدهد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان، با بیان اینکه شاید یکی از پرسش‌های مهم جامعه امروز ایرانی این باشد که چگونه یک کشور متاثر از فروپاشی یک نظام ۲۵۰۰ ساله، دسیسه‌های گوناگون داخلی و خارجی، بحران ناشی از حرکات جدایی طلبانه و هم چنین اختلافات وسیع داخلی و خارجی در مقابل یک قدرت نظامی همچون عراق دوام بیاورد گفت: باید این نکته را یادآوری کرد که رژیم بعث عراق همواره از پشتیبانی مالی تمام عیار داخلی و خارجی برخوردار بوده است.

خمسیه با اشاره به کشور امارات افزود: امارات یک قرارداد انحصاری با سریلانکا امضا کرده که همه محصول گونی‌های سنگری این کشور را برای عراق و برای نبرد با ایران پیش خرید کرده بود.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره  به خط هوایی تسلیحاتی اتحاد جماهیر شوری به بغداد  تصریح کرد: ایران تحت شدیدترین تحریم‌های تسلیحاتی قرار داشت.

خمسیه مهم‌ترین الگوی دوران دفاع مقدس را اتکا به توان داخلی  دانست و تاکید کرد:‌مهم‌ترین راه مقابله با مشکلات اتکا به توان داخلی است چرا که  در طول جنگ همین راهبرد توانست ایران را پیروز میدان کند.

فرمانده سپاه رامسر در همین رابطه اضافه کرد:‌یکی از زیباترین مثال‌ها در این باره به دست آوردن توانمندی شلیک موشک‌های اسکاد در سال ۱۳۶۵ است؛ زمانی که مستشاران لیبیایی ناگهان همه تجهیزات را رها کرده و سپس با ناقص کردن برخی قطعات سکو‌های پرتاب موشک ایران را ترک می‌کنند.
 
خمسیه  ادامه داد: تیم شهید تهرانی مقدم با استفاده از توان فنی جوانان ایران اسلامی نه تنها بار دیگر شلیک موشک‌ها را به بغداد از سر میگیرند بلکه آغاز حرکت وسیعی می‌شوند که ثمره آن خودکفایی ایران در بسیاری از صنایع مهم و حساس موشکی است و نقطه اوج آن شلیک ماهواره نور به فضاست.

فرمانده سپاه رامسر با بیان این مطلب که در وضعیت فعلی همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند تکیه بر توان داخلی و قوی شدن مهم‌ترین راهبرد مقابله با دشمن است ، افزود:‌ خودکفایی در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی و تلاش برای فتح بازار‌های کشور‌های منطقه راهبردی است که کارشناسان مدت هاست برای مقابله با تحریم‌های فعلی توصیه میکنند.

خمسیه با بیان اینکه طبیعی است که دشمن به همراهی جریان تحریف تلاش می‌کند مهم‌ترین راه حل مشکلات کشور را تسلیم و سازش نشان دهد تصریح کرد: در چنین وضعیتی معارف دفاع مقدس و هم چنین آرمان این دوره مهم از تاریخ میتواند جهت صحیح را به جامعه نشان دهد که بهترین راه حل برای مقابله با مشکلات تکیه بر توان داخلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها