مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از تفسیر وراونه صلح امام حسن (ع)، تاکید کرد: جای تأسف دارد برخی در داخل کشور با تفسیر وارونه تاریخ اسلام پیام ضعف و مذاکره به دشمن ارسال می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۲۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران  یکشنبه شب در حاشیه نشست فعالان جبهه فرهنگی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی تفاسیر وارونه و کذب از صلح امام حسن (ع) و قیام عاشورا، گفت؛ قدرت‌های استکباری جهان در افول هستند، ولی عده‌ای در داخل کشور هنوز بر طبل توخالی مذاکره می‌کوبند و تاریخ را وارونه تفسیر می‌کنند و هنوز چشم امید به شیطان بزرگ دارند.

وی اظهار داشت: تمام طول عمر با برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در راه مبارزه با ظلم و دفاع از محرومان و مستمندان سپری شد و پایداری و مقاومت در برابر ظلم و استکبار سیره و منش اهل بیت (ع) است، اما گویا برخی‌ها به دنبال تفسیر وارونه از زندگی پر برکت اهل بیت (ع) هستند و می‌خواهند آن را به نفع جریان‌های سیاسی مصادره کنند و از پاسخ به مشکلات معیشتی مردم فرار کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقتدرانه و ارزشمند فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دیدار ویدئو کنفرانسی با دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، افزود: جمهوری اسلامی یک قدم از آرمان‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب (حفظه الله) عقب نخواهد نشست و احساس ترس و ضعف نخواهند داشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعبیر زیبای سردار نامی و پرآوازه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهید سلیمانی فرمودند (ما ملت امام حسینیم)، این زیباترین و پرمغز‌ترین بیان این شهید یعنی جمهوری اسلامی زیر باز ذلت و تسلیم نخواهد رفت و قطعاً در این تقابل پیروزی و نصرت الهی با ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان امیری با انتقاد از تفسیر وراونه صلح امام حسن (ع)، تاکید کرد: مستکبران عالم در چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بار‌ها بار‌ها از جمهوری اسلامی سیلی‌های سهمگین و سختی خورده‌اند و این نشان از قدرت بازدارنده ایران اسلامی است و امروز وضعیت دنیای استکبار رو به افول است و قدرت‌های پوشالی جهان خود می‌دانند که در برابر جمهوری اسلامی باید سر تسلیم فرود آوردند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه‌های مازندران در ادامه سخنان خود به تفاوت شرایط امروز ایران اسلامی با شرایط دوران حیات نورانی اهل بیت (ع) به ویژه دوران حیات نورانی حضرت مجتبی (ع) اشاره و خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با علمداری و پرچمداری جبهه مقاومت تمام قدرت‌های پوشالی جهان را در منطقه با چالش عظیم مواجه کرده است و تمام نقشه‌های شوم آنان را در منطقه خنثی کردند، ولی جای تأسف دارد برخی در داخل کشور با تفسیر وارونه تاریخ اسلام و سیره و زندگانی اهل بیت (ع) پیام ضعف و مذاکره به دشمن ارسال می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود ملت بزرگ ایران اسلامی را ملت حسینی و عاشورایی دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی مغلوب و مرعوب کشور‌ها و قدرت‌های مستکبر عالم نخواهد شد و گفتمان جمهوری اسلامی همان گفتمان مقاومت و پایداری است که برگرفته از مکتب خونین حضرت سیدالشهداء (ع) است و امروز هم رزمندگان جبهه مقاومت با همان گفتمان در منطقه و در دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) و در دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و در تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب در سوریه و عراق و یمن.. جانفشانی می‌کنند که نمونه آن را در شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده منطقه خان طومان می‌توان به وضوح دید.

حجت الاسلام شکریان امیری در پایان با اشاره به بی تدبیری برخی مسئولین اجرایی و عدم ثبات در اقتصاد و بازار کشور، اظهار داشت: وضعیت امروز کشور نتیجه امید به وعده‌های پوشالی و دروغین غرب و برخی بی تدبیری‌ها در حوزه اقتصاد و کم شدن ارزش پول ملی است که بخش اعظم این مسائل را می‌توان در درون کشور و با ظرفیت‌های همین کشور حل کرد و مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر می‌تواند کشور ار از این برهه حساس و سخت عبور دهد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها