خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

ایجاد انجمن حمایت از زندانیان در تکاب

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی بازداشتگاه در تکاب خبر داد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان در تکاب ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۱۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی اکبر بروجنی در جریان سفر به تکاب و در بازدید از حوزه قضایی این شهرستان، اظهار داشت: هدف از این سفر ساماندهی اشتغال زندانیان محکوم حوزه قضایی تکاب و ایجاد انجمن حمایت زندانیان در این شهرستان بود که با همدلی مسئولین امر موضوع ایجاد بازداشتگاه در این شهر مورد پیگیری قرار گرفته و با توجه به روحیه حل مشکل حوزه قضایی مقرر شد، بلافاصله گروه‌های کارشناسی در جهت جانمایی و احداث این بازداشتگاه کارهای عملیاتی خود را شروع کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در حوزه قضایی تکاب در خصوص استقرار زندانیان رای باز و اشتغال این دسته از زندانیان واجدالشرایط، دادستان این شهر برای حل این مشکل زندانیان اقدامات اجرایی خود را تشریح کرد و بزودی در این زمینه نیز شاهد بهبود روند خواهیم بود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: رئیس دادگستری و دادستان تکاب قول مساعد به منظور اجرای ۳ مصوبه این نشست دادند که شام اشتغال زندانیان محکوم این شهر، راه‌اندازی انجمن حمایت از خانواده زندانیان و نیز احداث بازداشتگاه با توجه به گستردگی حوزه قضایی و مشکل مسافت می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات