خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

دفاع مقدس بزرگ‌ترین سیلی را به ابرقدرت‌های بزرگ دنیا زد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس متاثر از فرهنگ ناب عاشورا بود، گفت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین سیلی را به ابرقدرت‌های بزرگ دنیا زد.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۳۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

دفاع مقدس بزرگ‌ترین سیلی را به ابرقدرت‌های بزرگ دنیا زدبه گزارش خبرگزری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهید قهاری سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین سیلی را به ابرقدرت‌های بزرگ دنیا زد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متاثر از فرهنگ ناب عاشورا بود، افزود: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است که درس‌های فراوانی از جمله روحیه فداکاری و ایثار و شجاعت و یکدلی و وحدت را برای نسل جوان دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین برکات دفاع مقدس این بود که سیلی بزرگی را به ابرقدرت‌های دنیا زدیم و هیمنه آمریکا و کسانی که به کمک صدام آمده بودند تا انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند، شکستیم.

وی در ادامه به درس‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تبعیت و ولایت‌پذیری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود و رزمندگان با این رویه توانستند مدیریت و مهندسی جنگ را با کمترین امکانات مدیریت کنند.

مختاری گفت: در دفاع مقدس ملت بزرگ ایران و انقلابی، بزرگ‌ترین و با شکوه این افتخار را از صدر اسلام تا به امروز خلق کردند و جانانه در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و با کمک‌های مالی و غذایی پشتیبان رزمندگان بودند.

وی افزود: اگر امروز جبهه‌های مقاومت در سوریه و یمن و لبنان و عراق جانانه در مقابل دشمنان و ابرقدرت‌ها ایستادند به خاطر همین درسی است که از دفاع مقدس ما گرفتند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ما در دفاع مقدس ابتدایی‌ترین تجهیزات جنگی را داشتیم و فرزندان انقلابی توانستند موشک بسازند و رادارهایی ساختند که امروز ۳۵۰۰ کیلومتر فضای دنیا را رصد می‌کند.

وی گفت: امروز به برکت دفاع مقدس ما هم علم موشکی داریم و هم تکنولوژی ساخت موشک که از زمین موشک پرتاب می‌کنیم و دنیا مبهوت این تکنولوژی‌های ما شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات