خبرهای داغ:
گویا پس از صعود به فینال آسیا و خرید بازیکنانی جایگزین، مدیران پرسپولیس دیگر نسبت به رفع موضوع محرومیت و خطر کسر امتیاز بی‌اهمیت شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۵۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، پس از حضور قدرتمند تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و صعود مجدد به فینال آن‌هم با پنجره‌های بسته، قرار بود تا مدیریت باشگاه پرسپولیس طی زمان برگزاری این رقابت‌ها و پس از بازگشت سرخ‌پوشان پیگیر کار مطالبات سرمربی کروات خود باشد تا این محرومیت بلافاصله از دوش باشگاه قرمزپوش برداشته شود.

پرسپولیسی‌ها که با خرید 6 بازیکن و ثبت رسمی و قانونی قرارداد آن‌ها پیش از قطعی شدن محرومیت نقل‌وانتقالاتی، اسکواد خوبی را برای رقابت‌های آسیایی ساخته بودند و جایگزین‌هایی درخور را نیز برای بازیکنان ترانسفر شده جذب کردند، گویا دیگر نسبت به رفع موضوع محرومیت و خطر کسر امتیاز بی‌اهمیت شده‌اند که پس از این بی‌مبالاتی توسط هیئت‌مدیره باشگاه و انتشار ددلاین قطعی فیفا برای کسر امتیاز از پرسپولیس، هواداران این تیم امروز با تجمع مقابل ساختمان مدیریتی این باشگاه در خیابان شیخ‌بهایی نسبت به این موضوع اعتراض خود را نشان دادند.

از سوی دیگر بازیکنان مطالباتی دارند که باشگاه به آنها وعده کرده اما عملی نشده است. فینالیست تورنمنت ACL 2020 در شرایطی به‌سر می‌برد که هر لحظه به خطر نزدیک می‌شود اما ظاهرا کسی به فکر بهبود این شرایط نیست.

به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه در تهیه منابع مالی هم به مشکل خورده‌اند و تامین پول برانکو سایر مخارج، مدیران این باشگاه را مستاصل کرده است. گرچه مهدی رسول‌پناه امروز اعلام کرد که از کارگزار باشگاه چیزی قریب به 55 میلیارد تومان طلب دارند و 350 هزار یورو هم از پول برانکو حاضر شده، اما هواداران تیم تهرانی از این وعده‌ها و توضیحات قانع نشده‌اند.

پس از بازگشت تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد تمرینات این تیم به مدت 7 روز تعطیل است و از امروز 19 مهر تمرینات سرخپوشان برای فصل جدید آغاز می شود؛ اما سایت رسمی این باشگاه در ادامه اعلام کرد تمرینات سرخپوشان بنا به تصمیم کادر فنی، تعطیل خواهد بود و زمان شروع تمرینات متعاقباً اعلام می‌شود.

یکی از دلایل برگزار نشدن تمرین امروز سرخپوشان، اعتراض بازیکنان به مباحث مالی است و بازیکنان به دلیل نگرفتن پول های فصل جدید حاضر نشدند تمرین امروز برگزار شود.

این روزها باشگاه پرسپولیس در وضعیت بغرنج مالی گیر کرده است. از یک سو دو روز دیگر فرصت برای پرداخت مطالبات برانکو نیست اما ظاهرا باشگاه همچنان نتوانسته کل پول را تهیه کند و از سوی دیگر بامشکل چگونگی پرداخت پول هم روبرو است.

از سویی گفته می‌شود که بشار رسن که پس از اتمام بازی های لیگ قهرمانان آسیا همراه سرخ‌پوشان به تهران نیامده و در قطر مانده است. گویا وی یک باشگاه قطری قرارداد بسته و به باشگاه پرسپولیس هم پیام داده اگر تا فردا 120 هزار دلار او را ندهند او قراردادش را یک طرفه فسخ می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها