معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

افتتاح ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان تا پایان مهرماه

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان از افتتاح ساختمان کنگره 3535 شهید این استان با حضور برخی از مسئولین تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۳۹۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه کنگره ملی گرامیداشت ۳ هزار و ۵۳۵ شهید این استان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد:طبق روال ماه‌های گذشته، مقدمات کار برای برگزاری کنگره شهدا با قوت بیشتری آماده سازی شده و جلسات عملیاتی و کاربردی آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود، تصریح کرد:به دلیل شیوع کرونا در استان مقدمات کار برای استقرار و افتتاح ساختمان دبیرخانه کنگره به تعویق افتاد که به همت سازمان جهادکشاورزی وبا پیگیری استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری ساختمان مذکور در محل سابق جهاد سازندگی فراهم شده و پس از فضاسازی با حضور برخی مسئولین استانی تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به استقرار برخی کمیته‌ها در محل جدید بیان کرد:برخی از کمیته‌ها نیز با وجود تاکید استاندار زنجان مبنی بر پیشبرد عملیاتی فعالیت‌ها متاسفانه فعالیت و عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

سرهنگ موسوی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه حفظ آثار سپاه انصارالمهدی (عج) و ستاد کنگره استان بیان کرد:انعقاد قرارداد تولید نرم افزار جامع شهدا با همکاری جهاد دانشگاهی، تولید و چاپ ۵ جلد کتاب درباره شهدا، تولید مستند، کلیپ گروه سرود، موشن گرافی، تیزر و استوری معرفی شهدا در صفحه اینستاگرامی خط شکن‌ها توسط حفظ آثار از جمله اقدامات صورت گرفته است.

این مسئول به تقدیر از عملکرد کمیته اطلاع رسانی وروابط عمومی که مسئولیت آن برعهده صدا و سیمای مرکز استان است پرداخت وگفت:ساخت تله فیلم شهید یوسف قربانی، سریال شهید شهریاری و برنامه رادیویی سی سردار از اقدامات صدا و سیمای مرکز استان با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) می‌باشد که این فعالیت‌ها از هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

وی در ادامه از تولید مستند زندگی چهار شهید به همت کمیته دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد:همچنین نگارش کتاب درباره زندگینامه شهید سهراب اسماعیلی، شهید علیرضا مولایی و شهید یاور معروفخانی آغاز شده است.

موسوی به اجرای برخی فعالیت‌های محتوایی و رسانه‌ای اشاره کرد و گفت:امیدواریم بتوانیم با تامین هزینه‌های مربوطه تا شش ماه آینده اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان به تولید و انعکاس عملکرد سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در سه فاز اشاره کرد و افزود:همچنین کتاب «قافلانکوه» درباره عملکرد تیپ مستقل ۲۱۶ ارتش نیز توسط حفظ آثار استان آماده وبه چاپ رسیده است.

ارسال نظرات