در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان؛

فراخوان طراحی المان نمادین شهدای ورزشکار منتشر شد

در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ،فراخوان طراحی المان نمادین شهدای ورزشکار این استان منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۶۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین ابزاری است که با آن می‌توانیم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های امروز انتقال دهیم و رویداد بزرگی است که سبب همبستگی گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌شود چراکه پهلوانان واقعی این مرز بوم شهدا هستند که در میدان مبارزه مدال آوران بهشتی شدند.

 

به همین منظور اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان در نظر دارد در راستای برگزاری کنگره گرامیداشت 3535 شهید استان، تمثال ها والمان های نمادین شهدای ورزشکار را در اماکن ورزشی تعبیه نماید لذا از کلیه علاقمندان دعوت بعمل می آید تا با در نظر گرفتن موارد ذیل نسبت به طراحی المان حجمی این اسطوره های جوانمردی اقدام نمایند.

 

المان های طراحی شده میبایست نماد یا نشانه از کنگره 3535 شهید و یا شهدای ورزشکار استان بوده و همچنین هزینه این المان ها به طور کامل ودقیق برآورد شود.

 

علاقمندان میبایست آثار خود را حداکثر تا 15آبان ماه 99 به شماره واتساپ 09125423509 معاونت امور جوانان اداره کل استان ارسال نمایند.

 

گفتنی است به طرح های برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و طرح منتخب توسط اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و سازمان بسیج ورزشکاران استان به مرحله اجرا می رسد.

 

 

 

ارسال نظرات