پایان انتظار ۳۸ساله؛

بازگشت پیکر شهید مسعود منتجبی به آغوش خانواده

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)از شناسایی پیکر مطهر شهید « مسعود منتجبی » پس از گذشت 38 سال از شهادتش خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۰۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: شهید بسیجی مسعود منتجبی در مرحله دوم عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

وی با بیان اینکه شهید منتجبی یکی از بسیجیان گردان‌های خط شکن بود، تصریح کرد:پاسداران و بسیجیان زنجانی ۶ گردان در ۴ مرحله عملیات بیت المقدس خط شکن بودند و نقش مهمی در آزادسازی خرمشهر ایفا کردند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ارزش شهید و شهادت هیچگاه فراموش نمی‌شود همانگونه که عظمت عاشورا روز به روز بیشتر می‌شود، افزود:رزمندگان دوران دفاع مقدس حسین وار و عاشورایی جنگیدند و لحظه‌ای در یاری امام و انقلاب تردید نکردند.

سردار کرمی در پایان با اشاره به اینکه پیام شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت (ع) عزت، ایستادگی و مقاومت است، یادآور شد:دفاع از اسلام و انقلاب، ولایت و حفظ روحیه جهاد و شهادت از دیگر پیام‌های شهداست که باید در جامعه تبیین شود.

تشییع پیکر شهید منتجبی در روز جمعه ۲۵ مهرماه

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان نیز در گفتت وبا خبرنگار بسیج زنجان گفت:با اعلام ستاد معراج شهدا مبنی بر شناسایی پیکر شهید منتجبی، پیکر مطهر این شهید زنجانی تازه تفحص شده، قرار است پنجشنبه ۲۴ مهرماه به زادگاهش باز گردد.

وی افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «مسعود منتجبی» عصر پنجشنبه ۲۴ مهر‌ماه در عوارضی اتوبان زنجان و با حضور خانواده این شهید گرانقدر، طی تشریفات نظامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه مراسم شب وداع با پیکر شهید مسعود منتجبی پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه ۲۵ مهر‌ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد (چهارراه پایین) تا گلزار شهدا پایین طی تشریفات نظامی تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش (یادمان این شهید) به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید والامقام مسعود منتجبی در اول دیماه سال ۱۳۴۳ در زنجان دیده به جهان گشود و در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه و عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار