میهمان داریم...

پایان چشم انتظاری38 ساله خانواده شهید «مسعود منتجبی»

پیکر شهید مسعود منتجبی پس از 38سال چشم انتظاری به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۴۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

پایان چشم انتظاری38 ساله خانواده شهید «مسعود منتجبی»به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛«شهید مسعود منتجبی» در خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان زنجان به دنیا آمد، با شروع جنگ تحمیلی مسعود برای دفاع از انقلاب اسلامی با بر تن کردن لباس بسیجی پای به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشته بود.

 

وی در 17اردیبهشت ماه سال ۶۱ با حضور در عملیات بیت المقدس و در منطقه شلمچه به مقام شهادت نائل آمد اما پیکر مطهرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت؛ پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت 38سال توسط کمیته جستجوی مفقودین،کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی و دیروز طی مراسمی، این خبر به خانواده شهید اعلام شد...

 

منصور منتجبی ؛برادر کوچکتر این شهید تازه تفحص شده در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه شهید مسعود منتجبی قبل از 18سالگی عازم جبهه شد و در مرحله دوم عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد،گفت:پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از 38سال دوری به آغوش خانواده بازگشت.

 

وی با بیان اینکه پدر ومادرم در چشم انتظاری از دنیا رفتند،افزود: هیچ پدر و مادری راضی نمی‌شود فرزندش در شرایطی قرار گیرد که برایش خطرناک است. با وجود اینکه والدینمان به شدت نگران حال مسعود بودند، اما با حضورش در جبهه مخالفت نکردند چراکه آن زمان از نزدیک شاهد مظلومیت و آوارگی مردم بودیم.

 

وی با بیان اینکه برادرم همیشه میگفت سرانجام آمریکا واسرائیل نابودی است وتا زمانی که ظلم در دنیا وجود داشته باشد،جنگ نیز ادامه دارد،تصریح کرد:عنایت خداوند متعال،توسل به ائمه اطهار ،وجود ولایت فقیه و تلاش رزمندگان اسلام این پیروزی بزرگ در مقابل صدام وایادی استکبار را رقم زد.

 

این برادر شهید با اشاره به اینکه خط سرخ شهید وشهادت هیچگاه قطع نمی شود،بیان داشت:وظیفه همه ما امتداد راه شهیدان وافزایش بصیرت وانتخاب آگاهانه در جامعه است تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

 

وی با اشاره به عظمت شهدا وشهادت خاطرنشان کرد: جهاد، ایثار، اخلاص و فداکاری شهدا اصلأ قابل توصیف نیست و ما باید بدانیم که امروز امنیت و اقتدار کشور عزیزمان را مدیون این ایثار و ازخودگذشتگی‌ها هستیم.

 

منتجبی در پایان یادآور شد:امتداد راه شهیدان تا سرکوبی ظلم در جهان ورساندن پرچم عدالت به دست حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)ادامه دارد.

 

وی اشاره به اینکه مراسم شب وداع با پیکر شهید مسعود منتجبی پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام روز جمعه ۲۵ مهر‌ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد (چهارراه پایین) تا گلزار شهدا پایین طی تشریفات نظامی تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش (یادمان این شهید) به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات