خبرهای داغ:
رسول مظاهری
سرهنگ علی مقواساز گفت: قصد داریم کمک مؤمنانه را در موضوعات مختلفی مانند بسته های معیشتی، لوازم التحریر و اشتغال ادامه دهیم؛ کمک می کنیم تا بسته های موضوعی برای ایجاد اشتغال کوچک با کمک مردم انجام شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۹۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سرهنگ علی مقوا ساز در خصوص اهمیت فضای مجازی در حال حاضر اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی با شیوع ویروس کرونا بیشتر شد و در آیین هایی مانند 40 سالگی دفاع مقدس برنامه های جذابی در موضوعات مختلفی در این فضا برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی و پاکار اصفهانی در اقشار مختلف بسیج برنامه های متخلف و متعددی را در در فضای مجازی برگزار کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به برگزار مرحله سوم کمک مؤمنانه در اصفهان بیان کرد: مرحله سوم کمک مؤمنانه از اربعین حسینی تا 17 ریبع انجام می شود و بسیج با تمام توان در کنار کمک مردم و هئیت های مذهبی وارد عرصه شده است.

سرهنگ مقوا ساز تصریح کرد: قصد داریم کمک مؤمنانه را در موضوعات مختلفی مانند بسته های معیشتی، لوازم التحریر و اشتغال ادامه دهیم؛ کمک می کنیم تا بسته های موضوعی برای ایجاد اشتغال کوچک با کمک مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در مناطق محروم برای اقتصاد های خرد و کوچک تسهیلات دهیم و حمایت کنیم، خاطر نشان کرد: یک اردو جهادی ویژه هم در مناطق حاشیه استان همراه با ارائه خدمات پزشکی و درمانی، عمرانی انجام می شود؛ که مرحله اول آن، همزمان با شروع ماه ربع الاول در منطقه پشتکوه دوم فریدونشهر برگزار می شود.

ارسال نظرات