خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر به مناسبت دهه مبارکه فجر در نشستی به تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از فریدونشهر ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر به مناسبت دهه مبارکه فجر در نشستی به تبیین شاخصه های انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینقلی شیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در آغاز فرارسیدن دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، همچنین سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک و تهنیت گفته و از تقارن این دو مناسبت با عنوان فجر فاطمی یاد کرد . وی در ادامه به تبیین اهمیت بزرگداشت مناسبتها بویژه مناسبت هایی که از آن ها به «ایام الله» تعبیر می شود پرداخت و خاطر نشان کرد این مناسبتها فرصتی برای یادآوری و تذکر است . تذکر این مطلب که چه موهبت عظیمی در این ایام از طرف خداوند رحمان و با رهبری امام خمینی (ره ) و رشادت های مردم غیرتمند ایران به ما عطا شده است.   

حجت الاسلام شیاسی با اشاره به آیه شریفه آیه الکرسی گفت : مقدمه ورود به ایمان ، کفر به طاغوت هاست و لذا نفی طاغوت های زمان یعنی رژیم طاغوتی پهلوی و مهمتر از آن طاغوت بزرگ یعنی آمریکا مقدمه ی انقلاب اسلامی ایران و ورود به وادی ایمان بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر دوشاخص اصلی برای انقلاب عنوان کرد ؛ یکی اسلامی بودن و دینی بودن آن و دیگری مبارزه با طاغوت و استکبار . که استمرار و تقویت هر دو شاخصه را برای پویایی و حیات انقلاب ضروری و حیاتی برشمرد.

حجت الاسلام شیاسی در پایان با معرفی تعدای از دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی ، استقلال عزت و رشد معنویت را از اصلی ترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و بر حفظ و حراست از تمامی این دستاوردها تاکیدکرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار