خبرهای داغ:
150 بسته لوازم التحریر به همکاری گروه جهادی زینبیون حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام الائمه ، خیرین سطح شهر گلدشت بین دانش آموزان آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۷۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، 150 بسته لوازم التحریر به همکاری گروه جهادی زینبیون حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام الائمه ، خیرین سطح شهر گلدشت بین دانش آموزان آموزان نیازمند توزیع شد.
مسئول گروه جهادی زینبیون بیان داشتند: کمک به مردم نیازمند از جمله دستورات اسلام و رزمایش مومنانه از جلوه‌های همدلی مردم ایران است‌.
محمدی افزود: در این رزمایش مومنانه خیرین تلاش کردند با تهیه لوازم تحصیل فرصت آموزش را برای هموطنان خود فراهم کنند و همراهی خود را در این شرایط سخت اقتصادی به نمایش گذاشتند.
ایشان با توضیح این مسئله که این رزمایش ادامه کمک های قبلی و بخشی از رزمایش مومنانه است، ادامه داد: در مراحل قبلی بسته های معیشتی و محصولات بهداشتی تقدیم به مردم وخانواده های دانش آموزان نیازمند شد.
در پایان بیان داشتند با توجه به باور عمیق مسلمانان به این مسئله که اگر اتفاقی بیفتد مردم با همدلی وهمراهی به یاری یگدیگر می شتابند، خاطر نشان نمود که با توکل به خدا و دعای امام زمان (عج) این رزمایش مومنانه تا حل مشکلات اقتصادی مردم ادامه خواهد داشت.

تعداد 150بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها