خبرهای داغ:
آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پل شاهوار و پل طبیعت با حضور مسئولان شهرستانی و شهری شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه تفریحی آبشار آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۹۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پل شاهوار و پل طبیعت با حضور مسئولان شهرستانی و شهری شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه تفریحی آبشار آغاز شد.
تعامل و همدلی بین مدیران و مسئولین، رمز پیشرفت و توسعه در مدیریت شهری است
نادر فخری معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در آیین آغاز عملیات اجرایی پل شاهوار و پل طبیعت، با بیان اینکه در تمامی مواقع همکاری و هماهنگی باعث توسعه و پیشرفت شهر و آبادانی آن می‌شودث افزود: زمانی که نفاق و اختلاف وجود داشته باشد، اولین گروهی که متضرر می‌شوند، شهروندان هستند که در این زمینه باید مسئولان توجه ویژه داشته باشند.
وی ضمن بیان این مطلب که انجام کلیه امور شهری را حاصل همدلی، همکاری و تعامل دوستانه بین شورا، شهردار و دیگر نهاد‌های اجرایی در شهر دانست و ابراز داشت: وحدت و همدلی زمینه خدمت رسانی را بیشتر می‌کند.
احداث پروژه‌های پل طبیعت و شاهوار تقویت زیر ساخت ها‌ی گردشگری را به همراه می‌آورد
علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود در این آیین با بیان اینکه امروز بسیار مفتخریم که وعده‌هایی را که به شهروندان داده ایم یکی یکی جامع عمل پوشانده است، افزود: پروژه‌های اینچنینی علاوه بر شور و نشاط اجتماعی در جذب گردشگر نیز تاثیر گذار است.
وی ضمن بیان این مطلب که امروز پروژه‌های زیر بنایی خوبی در سطح شهر با قدرت در حال انجام است، ابراز داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید حاج قاسم سلیمانی، فاز اول باغ راه، پل طبیعت و پل شاهوار و بسیاری دیگر از پروژه‌های زیر بنایی شاهرود قطعا جاذبه ایجاد خواهد کرد و شاهرود را در ذهن گردشگر فراموش نشدنی معرفی می‌کند.
خدمت رسانی به مردم والاترین هدف شورای اسلامی شهر است
وحیدالدین وحید نیا نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در این مراسم با بیان اینکه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باید به دنبال احقاق حق شهروندان باشند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند، افزود: شورای پنجم تا آخرین لحظه خدمت در مسیر توسعه و پیشرفت شاهرود گام بر خواهد داشت.
وی ضمن بیان این مطلب که اتحاد و همدلی بین مجموعه مدیریت شهری و دیکر ارگان‌ها جبهه توسعه در شاهرود را قوی‌تر کرده است، ابراز داشت: توسعه شاهرود نتیجه تعامل و وحدت مجموعه مدیریت شهری و دیگر ارگانهاست که این تلاش و همدلی نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها