فرمانده سپاه کربلا در دیدار با مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر:

شهید محمود رادمهر در خانواده‌ای اصیل تربیت شد/ شهدا الگوی برجسته کشور هستند

فرمانده سپاه کربلا به نقش خانواده در تربیت شهید پرداخت و خاطرنشان کرد:‌خانواده اصیل خانواده‌ای است که فرزندی همچون شهید رادمهر به جامعه تحویل میدهد که این فرزند، الگوی برجسته کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۹۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری شامگاه یکشنبه ۲۰ مهرماه با حضور در منزل مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز را اعلام کرد.
 

 سرهنگ پاسدار مسلمی در این دیدار ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزاداری رحلت پیامبرگرامی اسلام و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) با اشاره به اینکه باید در راه شهدای عزیز ثابت قدم بمانیم، گفت:ان شاء الله توفیق پیدا کنیم در مسیر شهدا به فیض شهادت برسیم.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه شهادت لیاقت میخواهد، افزود:‌فیض شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و بی شک شهید دارای  ویژگی‌های برجسته‌ای است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به نقش خانواده در تربیت فرزندان شهید پرداخت و خاطرنشان کرد:‌خانواده اصیل خانواده‌ای است که فرزندی همچون شهید رادمهر به جامعه تحویل میدهد که این فرزند، الگوی برجسته کشور می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در پایان به اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم در لباس سبز پاسداری به مردم و خانواده‌های معزز شهدا خدمت می کنیم، یادآور شد: ان شاءالله که دعا کنیم شهادت نصیب ما هم شود.
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها