فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دیدار با مادر شهید محمود رادمهر:

شهید رادمهر خود را برای سربازی امام زمان (عج) آماده کرده بود

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با تصریح بر اینکه شهید رادمهر در فراگیری علوم زحمت بسیار زیادی می‌کشید، اضافه کرد: شهید رادمهر میگفت من باید خودم را برای سربازی امام زمان (اروحناه له فداه) آماده کنم.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۰۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری شامگاه یکشنبه ۲۰ مهرماه با حضور در منزل مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید عزیز را اعلام کرد.
 
لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید محمود رادمهر به خانواده اش + عکس
در این دیدار سردار رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزاداری ۲۸ صفر، با اشاره به اینکه هرچه از شهدا بگویم کم است، گفت:شهدا عاشورایان عصر حاضر هستند.

سردار رستمیان با بیان این مطلب که شهدا در میدان عمل مردانه وارد صحنه نبرد شدند، افزود:‌شهدا عاشقانه جنگیدند و با بصیرت  عمیق دشمن را شناختند.

فرمانده سابق لشکر علمیاتی ۲۵ کربلا در ادامه با اشاره به اینکه شهید رادمهر از شهدای عاشورایی بود، خاطرنشان کرد:‌شهید رادمهر مردانه وارد میدان نبرد شد، دشمن را به خوبی شناخت و برای رسیدن به اهداف خود پایه گذاری کرد.

سردار رستمیان با تصریح بر اینکه شهید رادمهر در فراگیری علوم زحمت بسیار زیادی می‌کشید، اضافه کرد: شهید رادمهر میگفت من بایدخودم را برای سربازی امام زمان (اروحناه له فداه) آماده کنم.
 

این فرمانده جبهه مقاومت  افزود: شهید رادمهر در هدایت نیرو‌ها و تامین نیازمندی‌های رزمندگان اسلام عاشقانه کار می‌کند.

سردار رستمیان با اشاره به حالات شهید رادمهر در میدان رزم، یادآور می‌شود: نگاه شهید رادمهر به میدان رزم یک نگاه وجه اللهی بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر هستند، اضافه کرد:‌شهید حاج قاسم حتی بعد از شهادت هم فرمانده شهدای مدافع حرم  هستند و آنها را مدیریت می کند.
 
به گفته سردار رستمیان باید شهید رادمهر را به عنوان یک الگو به نسل جوان معرفی کرد.

انتهای پیام/
 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها