خبرهای داغ:
فرماندار البرز خبرداد:

فعالیت در حین ممنوعیت/مهار بیماری کرونا نیازمند همکاری صددرصدی مردم است

نصیری گفت: طی روزهای اخیر مشاهده می گردد باشگاه ها و سالن های ورزشی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی علیرغم ارتکاب تخلف در بازگشایی، بدون نظارت و کنترل فعالیت می‌کنند این درحالی است که فعالیت آنها ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

 

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، محمد نصیری فرماندار البرز، ضمن درخواست یاری از عموم مردم جهت مهار بیماری کرونا بیان کرد: برای کنترل و مهار بیماری کرونا همکاری صددرصدی مردم لازم است زیرا تا افراد و خانواده ها همکاری نکنند کنترل چندان میسر نخواهد بود، در این میان متاسفانه برخی مسولان نیز در رابطه با این بیماری سهل انگاری کرده وبه وظایف قانونی خود عمل نمی کنند.

نصیری گفت: طی روزهای اخیر علی رقم ممنوعیت فعالیت باشگاه ها و سالن های ورزشی شاهد ارتکاب تخلف نسبت به بازگشایی این اماکن بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت و کنترل هستیم.

فرماندار البرز اضافه کرد: به رئیس اداره ورزش بارها تذکر داده ام که کنترل و نظارت بر تعطیلی باشگاه ها را رصد و برخورد نماید اما تاکنون انجام نشده و باشگاه ها همچنان فعال و کانون انتقال بیماری محسوب می شوند.

وی در پایان گفت: با تذکر امروز امیدوارم اداره ورزش به وظایف قانونی خود در برخود با باشگاه ها و سالن ها دقیق عمل نماید تا شاهد کنترل و رعایت پروتکلهای بهداشتی باشیم.

3001/پ20/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار