فرمانده سپاه کربلا در دیدار با خانواده شهید عابدینی:

شهدای مدافع حرم افتخار هر ایرانی هستند

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی عابدینی گفت:شهدای مدافع حرم افتخار هر ایرانی هستند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۳۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه، سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا  با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید علی عابدینی دیدار کردند.
 

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر عظم الشان اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، و همچنین ضمن تبریک وتسلیت به خانواده شهید مدافع حرم عابدینی گفت:بسیار خرسندیم که امروز به عنوان یک سرباز در منزل و جایگاه  تربیت  شهیدی قرار گرفتیم که باعث افتخار کشور و هرایرانی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که شهدای مدافع حرم فقط برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خویش را فدا نکردند، افزود: شهدای مدافع حرم برای عزت اسلام ناب محمدی هم رفتند و شهید شدند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان اینکه وظیفه داریم به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، ادامه داد:‌در این شرایط وانفسای فرهنگی مردم به شهدا احتیاج دارند چرا که شهدا در زمان شهادت و همچنین بعد از برگشت پیکرشان هم تحول آفرین در جامعه هستند.
 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ان شاء الله سعی می کنیم برنامه‌هایی در شان و جایگاه شهید در شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها