خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: دو هزار و 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان، 900 میلیون تومان کمک های نقدی و حدود 40 تبلت و تلفن همراه در طرح لبخند رضایت بین دانش آموز و فرهنگیان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۰۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سرهنگ علی پیمان صفت  در خصوص اجرای طرح لبخند رضایت در اصفهان اظهار کرد: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه فروردین ماه پس از فرمایشات رهبر انقلاب، تا پایان خردادماه با همکاری بسیج دانش آموزی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: اما کمک مؤمنانه در این سازمان به صورت رسمی از آخرین روزهای خردادماه در سراسر کشور در سه مرحله انجام شد.

وی افزود: 41 کانون بسیج فرهنگیان سطح استان در این رزمایش حضور جدی و کاملی داشتند؛ اولین مرحله این رزمایش با شناسایی نیازمندان از بین جامعه فرهنگیان شاغل، بازنشسته و دانش آموزان انجام شد.

سرهنگ پیمان صفت با توضیح اینکه مرحله دوم رزمایش هم خیران شناسایی و جذب شدند، بیان کرد: این مرحله هم با مشارکت جدی بسیجیان فرهنگی انجام و افرادی که می توانستند ما را در این زمینه یاری کنند، شناسایی شدند و کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: بسته های میعشتی، لوازم التحریر، ذبح دام، کمک های نقدی و تلفن همراه و تبلت در مرحله سوم و در روزهای پایانی شهریورماه توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اصفهان با تأکید بر اینکه علی رغم مشکلات معیشتی و تورم بازار، بسیجیان فرهنگی و خیران مشارکت جدی در این زمینه داشتند، خاطر نشان کرد: حدود 15 میلیارد ریال کمک ها جمع آوری شد که دو هزار و 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان، 900 میلیون تومان کمک های نقدی و حدود 40 تبلت و تلفن همراه در بین دانش آموز و فرهنگیان نیازمند توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها