خبرهای داغ:

استفاده از ظرفیت شخصیت‌های کشوری و بین المللی در کنگره ملی نکوداشت آیت الله شاهرودی

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، آیت الله سیدمحمود شاهرودی را شخصیت بزرگ و مرجع تقلید شیعه در جهان معرفی کرد و گفت: از ظرفیت شخصیت‌های کشوری و بین المللی در کنگره ملی نکوداشت ایشان باید استفاده شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۱۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
استفاده از ظرفیت شخصیت‌های کشوری و بین المللی در کنگره ملی نکوداشت آیت الله شاهرودیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار و نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: در جلسات مختلف شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در خصوص برگزاری نکوداشت مفاخر بحث و تبادل نظر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید شیوه برگزاری اینگونه برنامه‌ها و نکوداشت‌ها تغییر کند.
امینی یادآور شد: آیت الله العظمی شاهرودی جزء احیاکنندگان سنت پیاده روی اربعین حسینی در دوره‌های اخیر بوده است و خدمات بسیار بزرگ فرهنگی بهداشتی رفاهی و ... از این عالم بزرگ شیعه به جای مانده است که بیانگر دغدغه مندی ایشان در کمک به محرومین بوده است.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: باید به مناطق کم برخوردار و محروم توجه ویژه شود.
وی خاطر نشان کرد: خدمت به مناطق کم برخوردار و مردم محروم خدمت به کل جامعه است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برای توجه به مسائل فرهنگی این شهرستان از جلسات قبل پیگیر راه اندازی نقشه فرهنگی شهرستان شاهرود در شورای فرهنگ عمومی هستیم، از خدمات و تلاش‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نکوداشت و بزرگداشت علمای دینی قدردانی کرد.
فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست اهداف و برنامه‌های کنگره ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود شاهرودی و نیز برخی از برنامه‌های فرهنگی را تبیین کرد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها