فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

توزیع ۹۵۰بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان ابهر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت:همزمان با دهه پایانی ماه صفر،مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۹۵۰بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ابهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۷۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه پایانی صفر در شهرستان ابهر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۹۵۰ بسته معیشتی بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۷۵۰ بسته لوازم التحریر در بین اقشار مستضعف آسیب پذیر و دانش آموزان این شهرستان توزیع می‌شود.

احمدی تبار یادآور شد:در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه نیز بیس از ۲ هزار بسته معیشتی،۷۳ کارت هدیه، بیس از ۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۱۸۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان با اشاره به نقش موثر گروه‌های جهادی بسیج در محرومیت زدایی و یاری رسانی به محرومین افزود: این گروه‌ها با عزم انقلابی و جهادی در جمع آوری، بسته بندی و توزیع اقلام بین خانوار‌های شناسایی شده با حفظ کرامت آن‌ها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار