جانشین سپاه ناحیه زنجان در گفت وگو با«بسیج»خبر داد
جانشین سپاه ناحیه زنجان از توزیع 4500 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۶۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

محمد نجفی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان; اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با آخر ماه صفر در شهرستان زنجان اجرایی می‌‌شود.

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر زنجان و در حوزه‌های روستایی در روستاها توزیع می‌شود، ادامه داد: ظرف یک هفته آینده بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می‌‌گیرد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه اصلی این مرحله از رزمایش امروز از ساعت 15 در سالن 9 دی سپاه ناحیه شهرستان زنجان رقم می‌خورد، ادامه داد: این بسته‌ها در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.

 

جانشین سپاه ناحیه زنجان از توزیع 54 هزار بسته معیشتی در سه مرحله این رزمایش خبرداد و گفت: در این مرحله نیز 4 هزار و 500 بسته معیشتی توزیع می‌‌شود اما این رزمایش تا آخر امسال مرحله به مرحله ادامه خواهد داشت.

 

 نجفی‌راد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، یادآور شد: این رزمایش جلوه‌های زیبایی از کمک‌‌های مومنانه را به تصویر کشید.

 

وی با بیان اینکه فرآیندی برای شناسایی نیازمندان واقعی پیش‌بینی و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج این شناسایی‌ها انجام شد، افزود: با توجه به شرایط امروزبه دلیل شیوع بیماری کرونا، گروه‌‌های جهادی پای کار آمده و در این رزمایش از همه توان استفاده می‌کنند.

 

این مسئول از توزیع 78 هزار و 930 بسته غذای گرم در این رزمایش در شهرستان زنجان خبرداد و گفت: 45 هزار و 69 بسته بهداشتی نیز در این مدت توزیع شده است.

 

جانشین سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تولید یک میلیون و 453 هزار و 245 عدد ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان زنجان، یادآور شد: 18 هزار و 835 لباس ایزوله نیز در این مدت آماده سازی شده است.

 

نجفی راد از تولید 256 هزار و 198 جفت دستکش یکبار مصرف در شهرستان زنجان خبرداد و گفت: فعالیت‌های سپاه ناحیه شهرستان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد.

ارسال نظرات