خبرهای داغ:
در دیدار با کادر درمان فارسان عنوان شد:

همکاری بیشتر مردم در مقابله با کرونا باعث دلگرمی کادر درمان می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان طی دیدار با کادر درمان این شهرستان، گفت: کادر درمان خسته و نیازمند همکاری مردم و دلگرمی مسئولان هستند.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۸۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با حضور در بیمارستان سیدالشهداء علیه السلام، با جمعی از کادر درمانی این بیمارستان دیدار و ضمن گوش دادن به درد دل کادر درمان به نمایندگی از سپاه و مردم فهیم شهرستان فارسان از زحمات آنان تقدیر کرد.

حجت الاسلام رضایی در دیدار با جمعی از کارکنان و رئیس بیمارستان سیدالشهداء علیه السلام فارسان گفت: هر تلاشی که در راه خدا و در جهت خدمت به مردم باشد جهاد است و کسی که در این مسیر جهاد جان خود را در راه خدا از دست بدهد شهید محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج فارسان افزود: این روزها پرستاران و کادر درمانی به مثابه رزمندگانی هستند که در خط مقدم جبهه ها حضور دارند و جان خود را در جهت تامین امنیت و سلامت مردم کف دستشان گرفته اند.

رضایی خاطرنشان کرد: کادر درمان و مقابله با ویروس منحوس کرونا، در خط مقدم جهاد قرار دارند و در معرض آسیب هستند و ایثارگرانه به وظیفه خود عمل می‌کنند؛ اما ما نیز باید کمی به این عزیزان کمک کنیم. برخی از مردم ما با وجود اینکه کشور در حال آسیب دیدن از کروناست اما هنوز کرونا را جدی نگرفته اند و متاسفانه خیلی ها حتی از یک ماسک زدن ساده هم دریغ می کنند و این بزرگترین ظلم هم به خود و خانواده شان، هم به مردم و هم به کادر درمانی است.

وی با بیان این نکته، که کادر درمان خسته و نیازمند همکاری مردم و دلگرمی مسئولان هستند، گفت: متاسفانه بسیاری از این پرستاران از عدم پرداخت به موقع حق و حقوق خود گله مند هستند چیزی که در این شرایط کمترین حق مسلم این عزیزان است. مسئولان و دولت باید تلاش کند تا در اسرع وقت به این امر رسیدگی کند.

 

ارسال نظرات