خبرهای داغ:

پارک بانوان در بوکان کلنگ زنی شد

احداث پروژه‌های پایانه مسافربری و پارک بانوان در بوکان با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد ریال با حضور مسئولین این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۱۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، شهردار بوکان امروز در حاشیه آئین شروع عملیات احداث این طرح‌ها، اظهار داشت: پایانه مسافربری جامع شهر بوکان در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال توسط شهرداری بوکان احداث می شود.

بابک رستم‌پور با بیان اینکه اصلی‌ترین زیرساخت ارتباط شهری و بین شهری، پایانه مسافری آن بوده و ترمینال نمادی از فعالیت اقتصادی و گردشگری هر شهرستان به شمار می‌رود، افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به پایانه مسافربری جامع شهری بوکان سه میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه شوراها و دهیاری وزارت کشور تامین شده است، که 7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته و مابقی اعتبارات از محل اعتبارات شهرداری بوکان تامین خواهد شد.

وی افزود: ساختمان پایانه مسافربری بوکان با 3 هزار و ۸۱۷ مترمربع زیر بنا در ۲ طبقه احداث می‌شود.

شهردار بوکان در خصوص پایانه مسافربری فعلی شهر بوکان، ادامه داد: دسترسی به پایانه مسافربری فعلی بوکان برای شهروندان به دلیل طولی بودن این شهر، مشکل بوده و این موضوع برای مردم و تعاونی‌‌ها مشکلات مختلفی ایجاد کرده است.

شهردار بوکان در خصوص احداث پارک بانوان، گفت: این پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط شهرداری بوکان احداث می شود.

رستم‌پور افزود: این پارک شامل مسیر پیاده روی، زمین والیبال، سالن سرپوشیده پینگ پنگ، مسیر دوچرخه‌سواری، سازه چادری برای ورزش بانوان، محوطه بازی کودکان، بوفه، نگهبانی و ... است.

انتهای پیام

ارسال نظرات