خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای استان:

اجرای رزمایش کمک مومنانه لبیک به فرمان رهبری است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌‌غربی از آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خبر داد و گفت: این رزمایش در لبیک به فرمان رهبری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۰۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از 15 مهرماه آغاز شده است و تا بیست و ششم این ماه نیز تداوم دارد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهفته در هیئت‌‌های مذهبی، تکایا و ... تأکید کرد و گفت: فعالان فرهنگی، جهادگران، خادمان هیئت‌های مذهبی، رسانه‌های جمعی، مداحان و روحانیان باید برای برگزاری باشکوه این مرحله از رزمایش کمک کنند.

 این مسئول افزود: از سوی دیگر توزیع نذورات قربانی، بسته معیشتی، طعام، لوازم التحریر، البسه و کفش با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام خواهد شد.

وی در ادامه بهره‌گیری بی‌بدیل از ظرفیت موکب‌داران را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی(ع) و سالگرد رحلت پیامبر اکرم(ص) قرار گرفته‌ایم این انتظار وجود دارد که موکب‌داران و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به یاری مردم آسیب‌دیده از کرونا بشتابند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات اشاره کرد و بیان داشت: در لبیک به فرامین امام خامنه‌ای این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود که مردم انقلابی و ولایتمدار استقبال خوبی داشته‌اند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات