خبرهای داغ:
دبیر کمیته ارگان‌ها و نهادهای موی‌تای کشور:
دبیر کمیته ارگان‌ها و نهادهای موی‌تای کشور گفت:برای آموزش بانوان داور باید بیشتر و جدی‌تر تلاش شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۳۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

 لطفعلی عزیزیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بنا بر هماهنگی هایی که با هیات ورزش‌های رزمی استان انجام خواهد گرفت، دوره های بازآموزی داوری ورزش‌های رزمی کیک بوکسینگ و استایل‌های مربوطه طی سه روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این بازآموزی کمیته داوران بانوان در جهت پیشبرد اهداف داوری بانوان همکاری لازم را خواهند داشت.

عزیزیان اضافه کرد: در زمینه داوری ورزش‌های رزمی با کمبود داور دوره دیده مواجه هستیم، به خصوص بانوان که باید تلاش‌های بیشتری داشته باشند تا ارتقای داوری را در این عرصه شاهد شویم.

این فعال ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه داوران فرشته های نجات در رینگ‌های خونین هستند، اظهار کرد: داوران علاوه بر اینکه قضاوت مقتدرانه ای دارند فرشته سلامت فایتران آسیب‌دیده رینگ هستند، داوران باید به قدری کاردان، مقتدر و حرفه‌ای باشند که به محض مشاهده ضربه سنگین اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: تمام تجزیه و تحلیل‌ها از طرف داوران در صدم‌های ثانیه صورت می‌پذیرد، تا فایتر مصدوم ضربات بیشتر دریافت نکند و از صدمات جدی به وی جلوگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: حرکات داوران جلوه زیبایی از حس انسان دوستی، ارسال انرژی مثبت به تماشاگر و نمادی از یک مبارزه مهیج را به دنبال دارد.

 

ارسال نظرات