خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه از پایگاه های بسیج خواهران صدیقه کبری (س) بازدید و با شورای پایگاه ها دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۶۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای رصد فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج، فرماندهی و معاونت‌های اداری و پشتیبانی، تعلیم و تربیت، نیروی انسانی و فضای مجازی سپاه ناحیه شاهرود از پایگاه‌های بسیج حضرت زهرا (س)، حضرت مریم (س)، حجاب و یاسین بازدید و در جمع شورای پایگاه‌ها حاضر شدند و به گفتگو پرداختند.
در این بازدید‌ها که فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) نیز حضور داشت، فرماندهان پایگاه‌ها گزارشی از اقدامات پایگاه‌ها بویژه در ایام شیوع کرونا ارائه کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این بازدید‌ها در جمع فزماندهان و شورای پایگاه‌ها با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای برنامه‌های بسیج و در مقابله با کرونا با تاکید بر حرکت در مسیر بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌ها هدفمند در مقابل با توطئه‌های دشمنان بویژه با هدف قراردادن خانواده‌ها و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مقابله اثرگذار داشت.
این دیدار‌ها با هدف بررسی فعالیت پایگاه‌های بسیج در راستای برنامه‌های ابلاغی و طرح‌های اعتلای بسیج انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها