خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه شاهرود از کارگاه های تولیدی محله اسلامی مهدیه+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با حضور در پایگاه حلما حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در محله اسلامی مهدیه از کارگاه های خیاطی و سبزی پاکنی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۶۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به همراه معاونت‌های اداری و پشتیبانی، تعلیم و تربیت، نیروی انسانی بسیج و فضای مجازی سپاه ناحیه با حضور در پایگاه حلما حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر (عج) از کارگاه اشتغالزایی خیاطی و سبزی پاکنی بازدید کردند.
در این بازدید فرمانده پایگاه حلما به بیان مشکلات ابن کارگاه‌های تولیدی پرداخت و با اشاره به اشتغال برای ۵۰ نفر از بانوان بر حمایت از این کارگاه‌ها تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این بازدید با تقدیر از ایجاد این کارگاه‌ها در راستای فرامین رهبری انقلاب در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بر حمایت از این کارگاه‌ها تاکید کرد و افزود: یکی از برنامه‌های اعتلای بسیج محرومیت زدایی و حمایت از تولید کنندگان است و باید تلاش کنیم در این راستا اقدمات موثری را در محلات انجام دهیم.
لازم به ذکر است کارگاه های خیاطی و سبزی پاکنی چند ماهی است که به همت پایگاه های بسیج و شورای محله اسلامی برای ایجاد اشتغال در این محله ایجاد شده و تاکنون در تولید ماسک و خدمات مختلف به مردم کارهای موثری را انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها