برگزاری جلسه مسئولین فضای مجازی پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) شاهرود

شاهرود_جلسه توجیهی مسئولین فضای مجازی پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) با حضور فرماندهی و مسئول فضای مجازی سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۲۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه توجیهی مسئولین فضای مجازی پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) سپاه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که باحضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول فضا مجازی ناحیه و مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه در محل این حوزه برگزار شد در خصوص برنامه‌ها و انتظارت فضای مجازی پایگاه‌های بسیج خواهران بحث و تبال نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تشکر از فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی به همت پایگاه‌ها با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت حضور در فضای مجازی اظهار کرد: سواد رسانه و تولید محتوا در این فضا بسیار اهمیت دارد و حتما باید به این دو مقوله توجه ویژه کرد تا بتوان اثرگذاری لازم را داشت.
مجتبی داورپناه مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه نیز در این نشست در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های فضای مجازی پایگاه‌ها و انتظارات مطالبی بیان و بر حضور موثر و هدفمند در فضای مجازی با آگاهی و سواد رسانه تاکید کرد.
 
برگزاری جلسه مسئولین فضای مجازی پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها