خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رقم زدند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک ثروت گرانبها و تمام نشدنی است که باید در اختیار جوانان و تشنگان ایثار و شهادت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۲۵۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

فرهنگ دفاع مقدس باید در اختیار جوانان و تشنگان ایثار و شهادت قرار گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیجیان همدان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ما در حال بازسازی و ترمیم خرابی‌های به جا مانده از رژیم گذشته بودیم که رژیم عراق با راه‌اندازی جنگ تحمیلی باعث شد کشور با بحران‌ها و چالش‌های فراوانی روبرو شود.

وی افزود:  کشور در طول مرزی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر درگیر جنگ تحمیلی شد و مردم ایران از کیان خود دفاع کردند و اگر این دفاع نبود بدون شک تجزیه ایران در این جنگ نابرابر قطعی بود؛ ملت ایران در طول ۲ هزار و ۸۸۷ روز مبارزه کاملاً پشتیبانی رزمندگان بودند و با رهبری هوشمندانه امام راحل رزمندگان ما با دست خالی به پیروزی رسیدند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: امروز به صورت مشخص اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد بیش از ۴۰ کشور اروپایی و آمریکایی و اروپای شرقی به رژیم بعث عراق کمک‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌دادند و از طرفی نیز سلاح‌هایی که منهدم یا به غنیمت گرفته می‌شد ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی بود و بیش از ۱۰ کشور نیروهای نظامی در اختیار صدام قرار داده بودند.

وی گفت: مردم ایران محور تمام این شرارت‌ها را دولت آمریکا می‌داند چرا که بعد از انقلاب اسلامی دولت آمریکا با طراحی انواع کودتاها و تشویق رژیم بعث برای حمله به ایران، راه‌اندازی جنبش‌های تجزیه طلبان و ترور دانشمندان هسته‌ای و جاسوسی علیه امنیت ملی کشور و شلیک به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن صدها انسان بیگناه، اعمال تحریم‌ها و ... دشمنی خود با ایران را نشان داده است.

مختاری با اشاره به برکات دوران دفاع مقدس گفت: اطاعت و فرمان‌پذیری از یک مجتهد دینی تحت عنوان ولایت مطلقه فقیه، رشد مهندسی دفاعی در قالب جهاد، تثبیت انقلاب اسلامی و فراهم شدن زمینه‌های صدور آن، ظهور و رشد روحیه استقامت و وحدت و پایداری در تمام سطوح جامعه ایرانی، پالایش عناصر ضد انقلاب از عناصر انقلابی و اعتماد به جوانان و ظهور نخبگان جدید در اداره جنگ در تمامی سطوح از جمله این برکات است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را بهترین جوانان این کشور رقم زدند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک ثروت گرانبها و تمام نشدنی است که باید در اختیار جوانان و تشنگان ایثار و شهادت قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات