فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز :

۵۰۰هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان استان البرز توزیع شد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: از ابتدای شروع فعالیت رزمایش مواسات و همدلی در استان البرز ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۲۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یوسف مولایی در آیین رزمایش همدلی و مواسات با بیان اینکه "این رزمایش در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری اجرا و ادامه دار شده است" اظهار داشت: در قالب این رزمایش از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 500 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

۵۰۰هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان استان البرز توزیع شد

وی با بیان اینکه "جهاد هر روز با یک عنوان و در یک میدان است" افزود: دفاع همچنان ادامه دارد و برای جهادگران مهم نیست که در چه میدانی هستند بلکه برای مردم و کشور از جان خود نیز می‌گذرند.

فرمانده سپاه استان البرز با عنوان اینکه "شهدا الگوهای خوبی برای نسل‌های امروز ما هستند" بیان کرد: همچنان ارزش‌ها و ایثارگری‌ها در ایران اسلامی زنده و پابرجا است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه "در این دوره از رزمایش 44 هزار بسته آماده شده است" تصریح کرد: 10 هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده است.

وی با بیان اینکه "دین مبین اسلام بسیار تاکید بر همدلی و مواسات دارد" خاطر نشان کرد: شورعاطفه‌ها، نذر حسینی و مشق احسان از مجموعه طرح‌هایی است که از دین اسلام برگرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار