خبرهای داغ:
در این دیدار که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان قم صورت گرفت، مسؤل بسیج مهندسین صنعت با اشاره به موانع موجود در تولید خواستار تسریع قضایی در پرونده‌های موجود در این خصوص شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۷۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،مسئولین بسیج حقوق‌دانان و مهندسین صنعت استان قم با دادستان عمومی و انقلاب قم دیدار و گفت و گو کردند.
 
در این دیدار که به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان قم صورت گرفت مسئول بسیج مهندسین صنعت با اشاره به موانع موجود در تولید خواستار تسریع قضایی در پرونده‌های موجود در این خصوص شد.

 سرهنگ نیکوکلام با اشاره به پایش صورت گرفته تصریح کرد: در بعضی پرونده‌ها احکام صادره منجر به تعطیلی واحد تولیدی می‌شود که این امر علاوه بر توقف چرخه تولید، سبب بیکاری جمعی از کارگران شده و باعث مشکلات عدیده در جامعه می‌گردد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ کاظمی مسئول بسیج حقوقدانان استان قم ضمن اشاره به مشکلات حقوقی موجود در واحد‌های تولیدی در همکاری حقوقی با صنایع موجود در استان تصریح کرد:بسیج حقوقدانان استان قم کمال همکاری خود را با دستگاه قضایی داشته و می‌تواند به عنوان بازوی مشورتی حقوقی طرح صنعت یار ایفای نقش کند.

دادستان عمومی و انقلاب قم نیز با اشاره به پرونده‌های موجود قضایی در مورد صنایع تولیدی و کارخانجات استان در دادگاه‌ها اذعان داشت:این حجم پرونده و مشکلات قضایی موجود بیشتر به جهت عدم آشنایی تولیدکنندگان به قوانین و مقررات مربوطه می‌باشد.

حجت الاسلام غریب در ادامه افزود: دستگاه قضایی ضمن اجرای قوانین و مقررات ، اهتمام خود را نسبت به استمهال به بدهکاران و سایر طرق قانونی دیگر سعی در فعال نگه داشتن چرخه تولید دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات