خبرهای داغ:
مدیر منطقه وکیل آباد و حاجی‌‌پیرلوی ارومیه:
مدیر منطقه وکیل آباد و حاجی‌‌پیرلوی ارومیه گفت: فرهنگ انفاق امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه جریان دارد، و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در کانون توجه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۵۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، روح‌الله سلطانی امروز در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله ارومیه که با همت بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در حال اجرا است، اظهار کرد: موثرترین کاری که می‌توان برای افراد آسیب‌دیده از کرونا انجام داد، انفاق است.

وی ادامه داد: توجه به مشکلات دیگران و همچنین تلاش برای حل گرفتاری‌های آن‌ها موضوع حائز اهمیتی است، که باید به آن توجه کرد و در قرآن به این مبحث اشاره شده است.

سلطانی اضافه کرد: نسبت به داشته‌های علمی، اجتماعی و اقتصادی خود باید انفاق کنیم، در غیر این صورت در قیامت باید پاسخگو باشیم، بنابراین همزمان با شیوع ویروس کرونا در حد توان تلاش کردیم، که گروه‌های جهادی را ایجاد و فعال کنیم.

وی با بیان اینکه در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب با همه توان وارد عرصه شده‌ایم، اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها برای ما فصل الخطاب است، بنابراین برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

مدیرمنطقه حاجی‌پیرلو و وکیل‌آباد ارومیه، انجام اقداماتی از جمله گندزدایی، جذب کمک‌های خیرین برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، توزیع بسته‌های معیشتی و ... را مورد اشاره قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، عصر امروز سومین فاز از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با همت بسیج سازندگی سپاه شهدای استان در حسینیه ثارالله ارومیه اجرا می‌شود.

در این راستا 40 هزار بسته معیشتی در مناطق مختلف آذربایجان غربی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات