خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بانوان در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۴۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام شریفی امروز با حضور در محل دفتر بسیج جامعه زنان سپاه خوی از نزدیک در جریان روند ماموریت‌ها و برنامه های قشر خواهران قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار زنان در جامعه و تعامل و همکاری بسیج جامعه زنان با امور بانوان سایر نهادها، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب به زن به چشم ابزار و وسیله تبلیغاتی نگاه می کردند، اما به برکت انقلاب اسلامی بانوان هویت و جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کردند.

وی افزود: زنان با نقش آفرینی های متعدد در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نشان دادند که با الهام گیری از حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و ترویج اسلام پا به پای مردان در میدان عمل هستند.

وی با گریزی به قدرت رسانه های معاند با انقلاب، ابراز داشت: هم اینک دشمنان سعی می‌کنند با هدف گیری زنان و خانواده، اهداف شوم خود را در جهان بخصوص ممالک اسلامی پیاده کنند.

این مسئول ادامه داد: نقش زنان در این برهه سنگین تر است و باید بسیج جامعه زنان برای بصیرت افزایی در بین خواهران بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر تعامل و همکاری در راستای مشاوره، نظارت بر برنامه های نمایندگی خواهران، اظهار امیدواری کرد: بسیج جامعه زنان چنانچه در کنار سایر ماموریت ها و برنامه ها در راستای معنویت افزایی گام بردارد، موفقت هایش دوچندان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات