معروفی اظهار داشت: رقم ریالی ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی بیش از ۹ میلیارد تومان در شهرستان کرمان توزیع شد
کد خبر: ۹۲۸۵۴۶۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، پیش از ظهر امروز فاز سوم از مرحله دوم کمک مؤمنانه  با حضور سردار حسین معروفی  در سالن 9دی برگزار شد.
معروفی  ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: مرحله دوم کمک‌های معیشتی را از دهه امامت شروع کردیم و فاز اول مرحله دوم، دهه امامت، فاز دوم محرم‌الحرام و فاز سوم در دهه صفر شروع شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در این مرحله  این بسته‌های کمک معیشتی با همکاری و کمک خیران، کمیته امداد، بنیاد علوی و سپاه و بسیج  تهیه شده است.
معروفی عنوان کرد: در این مرحله ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی به قیمت تقریبی هر بسته بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، نخود، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، خرما، بخشی از بسته‌ها گوشت قرمز و بخشی دیگر گوشت مرغ است.
وی گفت: در این مرحله کارت هدیه به مبالغ ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ تومانی در بین برخی از خانوارها توزیع می‌شود و همچنین ۳۶۷ هزار و۷۰۰ بسته غذایی گرم، ۴۱ هزار و ۶۰۰ قرص نان ، ۴ هزار و ۵۰ بسته گوشت قرمز، ۳ هزار و ۴۸۰ بسته مرغ، ۷ هزار و ۴۷۰ بسته لوازم‌التحریر کامل هزار، ۶۱۰ دست پوشاک، کفش و کیف و ۱۳ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: از ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی دو هزار بسته مربوط به کمیته امداد و بنیاد علوی  بوده که مختص شهرستان فهرج است و در آنجا توزیع می‌شود.
معروفی ابراز داشت: رقم ریالی ۱۴ هزار و ۹۴۰ بسته معیشتی تقریبا بین ۹.۵ تا ۱۰ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی که امروز در سراسر استان توزیع می‌شود بر اساس شناسایی است که از  قبل صورت گرفته، گفت: در مرحله دوم توانستیم ۶۲ هزار خانوار را شناسایی کنیم که بخشی از این خانوارها در فاز اول و دوم و بخشی دیگر امروز بسته‌هایی معیشتی در بین آنها توزیع می‌شود.
معروفی تاکید کرد: این مرحله به این معنا نیست که رزمایش مومنانه پایان یافته بلکه ادامه دارد و به صورت مرحله‌بندی، مرحله اول و دوم امروز به پایان می‌رسد. ضمن اینکه این بسته از فردا در سراسر استان در بین خانوارهای شناسایی شده توزیع خواهد شد.
وی افزود:  یک کار بسیار زیبایی بعد از ماه صفر داریم آن هم توزیع جهیزیه است و تا امروز ۸۰ سری جهیزیه آماده کردیم که بعد از ماه صفر همه را تجمیع و توزیع خواهیم کرد و در هفته بسیج و شهادت حاج قاسم بحث جهیزیه را دنبال خواهیم کرد.
معروفی با قدردانی از مردم و خیران اظهار کرد: درخواست دارم این حرکت و انفاق ادامه داشته باشد، ما نمی‌دانیم با تا چه زمانی ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم در هر صورت به واسطه این ویروس منحوس بخشی از جامعه ما متضرر شده‌اند به‌ویژه افرادی که شغل‌های کوچک داشتند و کارشان روزمرگی بوده امرارمعاش آنها دچار مشکل شده است. 
وی خاطر نشان کرد: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و باید دست یکدیگر را بگیریم و مراقب یکدیگر باشیم.
ارسال نظرات