امام جمعه شهرستان قدس در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها:
جلسه هم اندیشی جمعی از پرسنل و مدیران ادارات روابط عمومی، در راستای بررسی مسائل مختلف این حوزه با امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۷۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

 به گزارش سپاه سید الشهدا خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس: حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها، اظهار داشت: روابط عمومی مهم ترین رکن هر اداره، چشم بینا و زبان هر دستگاه و نهاد برای اطلاع رسانی است.

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه افزود: انعکاس درست، به موقع و کامل دستاوردهای نظام  اسلامی، حاصل ارتباط دوسویه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه ‌ها است.

وی، خروجی اقدامات روابط عمومی‌ها را تقویت اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: پاسخ درست، بی‌وقفه و کامل شما به مطالبات و ابهامات مردم می‌تواند در تقویت این اعتماد مؤثر و دشمن را مایوس می کند.

جوکار بیان کرد: ضروری است روابط عمومی های دستگاه ها، ‌روابط عمومی مردم باشند و در جامعه به اعتماد، امید و آرامش مردم کمک ‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار بیان داشت: جنگ امروز جنگ رسانه هاست و خبرنگاران و روابط عمومی ها در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

 

وی با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر کمیته رسانه و فضای مجازی قرارگاه فرهنگی نماز جمعه خاطرنشان کرد: جامعه کنونی نیاز به عملیات مرصاد رسانه‌ای دارد.

عزتی، مسئول روابط عمومی سپاه شهرقدس نیز در ابتدای این جلسه بر تشکیل یک قرارگاه رسانه ای متمرکز و هماهنگ در راستای سیاستهای قرارگاه فرهنگی و فضای مجازی شهرستان تاکید کرد و گفت:   باید یک پویش خبری مناسب به منظور پوشش و انتشار اخبار فعالیت های همه ادارات در سطح شهرستان شکل بگیرد و روابط عمومی ها با همپوشانی انسجام بخشی، این فعالیتها را به اطلاع مردم برسانند.

 در پایان این نشست، امام جمعه شهرستان قدس با اهدای یک جلد قرآن کریم از روابط عمومی خانه ملت، فرمانداری، سپاه و دفتر امام جمعه شهرستان قدس تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات