خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه ۹ میلیارد ریالی قاچاق خودرو در تعزیرات همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: خودرو هیوندای سانتافه قاچاق با پلاک جعلی پژو ۲۰۶ در حال تردد در شهر همدان بود که پس از توقیف، پرونده وی در تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۷۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
جریمه ۹ میلیارد ریالی قاچاق خودرو در تعزیرات همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، داریوش جودکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام نیروی انتظامی فردی با نصب پلاک پژو ۲۰۶ بر روی خودروی هیوندای سانتافه در همدان درحال تردد بود که خودرو وی توقیف و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی افزود: بعد از احضار متهم مشخص شد پلاک اصلی خودرو هیوندای متعلق به منطقه آزاد اروند بوده، اما متهم برای تردد غیر قانونی در خارج از منطقه آزاد اقدام به نصب پلاک جعلی پژو ۲۰۶ بر روی خودرو خود کرده بود که در همدان دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان نیز پس از جری تشریفات قانونی مالک خودرو را به اتهام حمل کالای قاچاق علاوه بر ضبط خودروبه نفع دولت به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۴۸۲ هزارو ۳۷۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص جرم استفاده از پلاک جعلی نیز قرارعدم صلاحیت به شایستگی و صلاحیت دادگاه عمومی و انقلاب همدان صادر شد.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات