خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف بیش از ۸ تن برنج و ۵ تن و ۱۳۰ کیلوگرم حبوبات احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری ۱۳ همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۵۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کشف ۴ میلیارد ریال کالای احتکار شده در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج توسط سودجویان در یکی از انبار‌های شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از ماموران انتظامی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان در بازرسی از این انبار، ۸ تن و ۲۶۰ کیلوگرم برنج و ۵ تن و ۱۳۰ کیلو گرم حبوبات احتکار شده را که ارزش آن‌ها بر اساس نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه در اجرای دستور مقام قضائی این انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم با اخلاگران اقتصادی مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات