خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان و هیئت همراه با دانش آموز برتر کنکور 99 دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، فرمانده سپاه بوکان در راس هیئتی متشکل از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و رئیس آموزش و پرورش از کامیار فتاحی رتبه برتر کنکور ۹۹ دیدار و تجلیل به عمل آورد.

 در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه بوکان ضمن سخنانی با تجلیل از دانش آموز نخبه بوکانی، عنوان کرد: شما آینده سازان این سرزمین هستید پس باید با تلاش و کوشش خود در راه آبادانی آن تلاش کنید.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی با بيان اينكه اين موفقيت حاصل زحمات و تلاش مستمر خانواده و مدرسه است، افزود: وجود چنين دانش آموزانی موفقيتی بزرگ براي شهرستان از جمله آموزش و پرورش است.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان، گفت: باید همه مسئولان قدردان زحمات اين دانش آموزان باشند، زیرا این ها سفيران علمی، فرهنگی و تربيتی شهرستان در سطح كشور هستند.

حجت الاسلام محمد مصطفی زاده تصریح کرد: شما دانش آموزان برتر و نخبه بايد در همه بخش های زندگی خود برای ساير دوستان‌تان الگوی مناسبی باشيد چون وظيفه و مسئوليت شما در قبال جامعه از اين به بعد بسيار سنگين تر است.

وی تصریح کرد: باید این موفقیت ها تداوم یابد زیرا ایران در این برهه مهم و تاریخی به چنین نخبه هایی برای عبور از پیچ های خطر ناک نیاز دارد.

  در ادامه مدير آموزش و پرورش بوکان عنوان کرد: بوکان شهر جوانان با استعداد است و این مهم هر ساله در زمان آزمون سراسری به خوبی نمایان می شود.

سلیمان مام عزیزی افزود: به لطف تلاش دانش آموزان و خانواده های آنان و داشتن معلمان نمونه در سطح مدیریت آموزش و پرورش، سالانه شاهد قبولی بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان بوکانی در بهترین دانشگاه های کشور هستیم.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰پزشک بوکانی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور فارغ التحصیل خواهند شد.

در پايان اين ديدار از کامیار فتاحی رتبه ۹۳کنکور ریاضی تجلیل و قرار بر این شد طی روزهای آینده از سایر نفرات برتر کنکور ۹۹ بوکان نیز تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات