خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

نهضت کمک مومنانه،حرکت جهادی کثیر جهت رفع خلأهای موجود/امنیت و احیا دین، پیام شهید است

حجت الاسلام معبودی گفت: نهضت کمک مومنانه، یعنی یک حرکت جهادی کثیری که بتواند بخشی از خلأهای موجود را پر کند.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: شرایط سختی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر جهان و بالطبع در کشور و استان ما حاکم شد، موجب ایجاد مشکلات زیادی شد که این شرایط ایجاب می کند که رزمایش، برای کمک به آسیب دیدگان برگزار شود.

وی گفت: یعنی یک حرکت جهادی کثیری که بتواند بخشی از خلأهای موجود را پر کند و امیدواریم هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود و مردم به روال زندگی عادی خود برگردند و در عین حال اگر ما مشکلاتی داشته باشیم قطعا این رزمایش در این مرحله تمام نشده و استمرار می یابد و ما تا زمانی که حتی یک فقیر در کشور و استانمان وجود داشته باشد وظیفه داریم دست گیر باشیم و نگذاریم در سایه نداشتن امکانات، دچار معضلات و مشکلات شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یک جنبه از مواسات، مسائل مالی است. ما در جنبه های اجتماعی و عاطفی هم می توانیم این رزمایش را اجرایی نماییم. زیرا در بحث کرونا درست است که برای تعدادی، تنگناهای اقتصادی و معیشتی ایجاد شد اما تعداد دیگری نیز دچار مشکلات اجتماعی شدند. باید حرکت ها و اقدامات جهادی نیز در بخش های مختلف ایجاد شده و این قضایا کمتر شود.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: به نظر می رسد آثار و تبعات مشکلات اجتماعی بیشتر از مسائل مالی است. زیرا مسائل مالی قابل جبران است اما مسائل اجتماعی به راحتی قابل جبران نیست. در این زمینه هم دستگاه های ذیربط باید بتوانند کار بنیادی انجام دهند تا در آینده کمتر گرفتار مسائل اجتماعی شویم.

وی با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید شیری به خاک وطن تصریح کرد: بازگشت پیکر شهید سخنان زیادی با جامعه دارد. یکی از مواردی که بسیار قابل تأمل است این است که دینداری هزینه دارد و اگر کسی بخواهد دینداری کند باید هزینه های زیادی بدهد و قطعا در این میان، استقلال و آزادی نیز هزینه می خواهد و نمی توان بدون هزینه به استقلال و خودکفایی رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: در کنار این مسأله، پیام پیکر شهید، این است که شهید می گوید ما رفتیم تا ملت ایران دچار گرفتاری و جنگ نشده و به نوعی این آرامش و امنیت حاکم به هم نریزد چرا که وقتی امنیت نباشد، هیچ چیزی وجود ندارد.

حجت الاسلام معبودی گفت: ما برای دفاع اسلام و اجرای احکام دینی رفتیم و قطعا در محضر خدا این سخن شهدا خواهد بود که ما رفتیم تا دین زنده بماند.
۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها