خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه در گام چهارم مرحله دوم رزمایش مواسات یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، گفت: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۳۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری گام چهارم از مرحله دوم رزمایش مواسات در گرمسار اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش بین نیازمندان گرمساری توزیع شد.

وی بابیان اینکه ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: پنج کیلو برنج، یک عدد روغن مایع، انواع حبوبات یک بسته، رب گوجه، سویا یک بسته، رشته پلویی یک بسته، پودر لباسشویی یک عدد، ماکارانی دو بسته، گوشت گوسفندی یک کیلوگرم، شکلات یک بسته و ماسک دو عدد در این بسته‌های معیشتی قرارگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه هزینه تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی توسط خیران نیک‌اندیش شهرستان تأمین‌شده است، خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی آحاد مردم برای عبور از شرایط سخت اقتصادی ضروری است.

گلینی با تأکید بر لزوم مشارکت گسترده خیران برای کمک به نیازمندان، یادآور شد: این بسته‌های معیشتی با اولویت بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

عکس از: سمیه اصغری

ارسال نظرات
پر بیننده ها