فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ماهنشان با توزیع ۸۰۰بسته معیشتی و بهداشتی

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت:مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ماهنشان با توزیع بیش از هشتصد بسته معیشتی و بهداشتی همزمان با روزهای پایانی ماه صفر آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۸۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

سرهنگ مصطفی ملکی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در شهرستان گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در تمامی صحنه‌های حساس حضور داشته، حاضرشده و گوش به فرمان مولا و مقتدایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نقش ایفا کرده است.

وی برپایی رزمایش کمک مومنانه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر‌ها و روستا‌ها با هدف کمک به اقشار ضعیف و محروم شهرستان را یکی از میدان‌های حضور بسیج در شرایط فعلی بنا بر مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود:حضور انقلابی بسیجیان در رزمایش کمک مومنانه برای شهرستان ماهنشان ثمرات و برکات فراوانی را به همراه داشته که از مهمترین آن‌ها نمایش وحدت اسلامی مردم فهیم و انقلابی این شهرستان است.

ملکی ضمن قدردانی از هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط شهرستان در این خصوص، نقش قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام را مهم و لازم برای شهرستان ارزیابی نمود.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان به توزیع بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر اشاره و تصریح کرد:کمک به تعمیر و بازسازی مسکن محرومان، توزیع بسته‌های لوازم التحریر، تهیه و توزیع بسته‌های کمک جهیزیه نوعروسان بصورت مشارکتی، پخت و توزیع غذای گرم و تولید محصولات فرهنگی و هنری ویژه شهرستان از جمله برنامه‌های گروه‌های جهادی بسیج در این مرحله از رزمایش می‌باشد.

ارسال نظرات