خبرهای داغ:

بزرگداشت ۱۲ شهید محله رزمندگان اسلام شاهرود+ تصاویر

آیین بزرگداشت ۱۲ شهید محله رزمندگان اسلام شاهرود به همت پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بسیج مساجد و محلات ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۱۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه سالروز ارتحال نبی‌اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، محفل روایتگری و بزرگداشت ۱۲ شهید محله رزمندگان اسلام شاهرود به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود و هیأت جانثاران اباعبدالله الحسین (ع) مقابل منزل جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، محمد یحیایی برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، عباس اکبریان و رضا مستوفیان به روایتگری شهدا پرداختند و علیرضا غضنفری به شعرخوانی در وصف شهدای این محله پرداخت.
حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان سخنران این مراسم بود و در وصف شهدا و تداوم مسیر روشن آن‌ها مطالبی بیان کرد و گفت: شهدا تابع محض ولایت بودند و در تبعیت از ولایت لحظه‌ای تعلل نکردند و جاودانه شدند؛ امروز هم ما باید از سیره شهدا درس گرفته و در تبعیت از ولایت استوار باشیم.
این مراسم در بزرگداشت شهدای محله رزمندگان اسلام ازجمله شهیدان محمود یحیایی، علیرضا عمودی، علیرضا صدیقی، احمد جلالی، محمدرضا مزجی، حسن قهابی و محمدحسن محمدی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها