تلاش مجموعه بسیج و سپاه خدمت به مردم و نظام اسلامی

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: تلاش مجموعه بسیج و سپاه خدمت به مردم و نظام اسلامی است و این تلاش‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۷۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف در مسجد روستای مغان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و سردار دل‌ها با اشاره به اثرگذاری بسیج و خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: تلاش مجموعه بسیج و سپاه خدمت به مردم و نظام اسلامی است و این تلاش‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.
وی با تقدیر و تشکر از بسیجیان در ایام مقابله با کرونا و اثرگذاری در این ایام افزود: در این مدت رزمایش‌های مواسات و کمک مومنانه و ضدعفونی و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و خدمت رسانی در نقاط مختلف شهرستان با همت بسیجیان انجام شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: باید تلاش کرد اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی در جامعه تعمیق و تبیین شود و از فضای مجازی هم غافل نشد.
وی با بیان اینکه در جنگ نرم امروز دشمنان تلاش فراوانی دارند تا نظام اسلامی را مورد خدشه و تعرض قرار دهند گفت: باید همه تلاش کنیم تا با تولید محتوا و نشر در فضای مجازی با توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان مقابله نماییم و در راستای منویات رهبر انقلاب قدم برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار