فرمانده سپاه بیت المقدس از پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی در بانه و سقز بازدید کرد + تصاویر‌
کد خبر: ۹۲۸۵۷۷۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در رأس هیئتی همراه به منظور ارزیابی میزان آمادگی‌های دفاعی و رزمی یگان‌ها، پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی مستقر در شهر بانه و سقز، به این دو شهرستان سفر کرد.

وی در این سفر دو روزه ابتدا در بدو ورود به شهر بانه، با حضور در گلزار شهدای سیرانبند این شهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

سردار حسینی سپس از پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی مستقر در شهرستان‌های بانه و سقز سرکشی و بازدید کرده و میزان آمادگی و اقتدار، تجهیزات پیشرفته، ابتکارات و خلاقیت‌های حافظان امنیت در منطقه برای تأمین امنیت مرز‌ها، مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی، تهدیدات دشمنان و ارتقای بستر‌های امنیت پایدار که منجر به رونق‌بخشی اقتصاد در این استان خواهد شد، را بررسی کرد.

وی در این بازدید، از آمادگی‌های همه‌جانبه مدافعان امنیت در تأمین امنیت و مقابله با کوچک‌ترین تحرکات احتمالی دشمن، صیانت از تمامیت ارضی و امنیت استان ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی اظهار داشت: تأمین و حفظ امنیت کردستان خط قرمز سپاه است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های سپاه بیت‌المقدس علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، برای حفظ امنیت و آسایش هم‌استانی‌ها و هم‌وطنان عزیزمان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و در این راه جان خود را تقدیم می‌کنند؛ افزود: مدافعان امنیت آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن را دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان «امنیت و آرامش» موجود در کردستان را حاصل زحمات بی‌منت حافظان امنیت دانست و افزود: از تلاش‌های شبانه روزی همه همکارانم در راستای حفظ و حراست از امنیت پایدار تقدیر و تشکر کرده و قدردان مجاهدت‌هایشان هستم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پایان با یادآوری اینکه امنیت پایدار در سراسر استان کردستان حاکم است؛ به هم مرز بودن با کشور همجوار عراق اشاره کرد و گفت: امیدوارم زیرساخت‌های مرزی توسعه یافته و مشکلات مرزنشینان برطرف شود و این مهم، در اولویت بررسی و پیگیری قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات