به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایرانسل، مشترکان ایرانسل برخلاف تصور همگان ریزش کردند و تجربهای مانند اجرای «طرح ملی ترابردپذیری» مجددا تکرار شد.
از سال گذشته تا پایان شهریورماه امسال، همراه اول با رشد 0.65 درصدی و رایتل نیز با رشد 0.05 درصدی در «جذب مشترک» مواجه شدهاند.
«سهم بازار» شاخصی است که توانایی یک شرکت برای رقابت در بازار را تعیین میکند و با توجه به اینکه مشترکان به دنبال سرویس خوب هستند، راهی برای سنجش واقعیتها محسوب میشود.
در نمودارهای اخیر وزارت ارتباطات نیز کاملا مشهود است که مردم ظاهرا بیش از اینکه دغدغه 5G،6G یا ... xG را داشته باشند، به دنبال کیفیت و سرویسدهی بهتر شرکتها هستند.